Prevádzka: |
Penzión Peklina Peklina 59 013 41 Dolný Hričov |
Článok I.
Úvod
Na zabezpečenie správneho postupu pri uplatňovaní reklamácie nedostatkov na poskytovaných službách o ubytovaní je vydaný nasledovný reklamačný poriadok na základe Zákona č.250/2007 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov.
Článok II.
Právo a miesto uplatnenia reklamácie
- Ak klient zistí, že poskytnuté služby vykazujú nedostatky v kvalite či rozsahu, má právo tieto nedostatky reklamovať.
- Klient uplatňuje reklamáciu v prevádzke Penzión Peklina.
- Reklamácie treba riešiť bez zbytočného odkladu po zistení nedostatku.
- Klient pri uplatňovaní reklamácie predloží doklad z ERP, alebo faktúry o obstaraní služby.
Článok III.
Postup a vybavovanie reklamácie
- Ak nie je možné reklamáciu vybaviť ihneď, je povinný zamestnanec Penziónu Peklina spísať s klientom reklamačný zápis, ktorý musí byť podpísaný oboma stranami.
- Klient je povinný podať pravdivé informácie týkajúce sa reklamácie na nedostatky poskytnutej služby a taktiež súčinnosť potrebnú pri vybavovaní reklamácie.
- O opodstatnenosti reklamácie rozhodne poverený zamestnanec, alebo iná povinná osoba určená vybaviť reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní.
- Vedenie penziónu je povinné informovať klienta o stave vybavenia reklamácie najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia, t.j. od obdŕžania podkladov zo strany klienta. V tomto prípade sa jedná o nedostatky, ktoré sa týkajú odborného posúdenia.
- Reklamačný zápis slúži ako podklad na prešetrenie reklamácie a musí byť vyhotovený v dvoch vyhotoveniach, z ktorých jeden obdrží klient a druhý zamestnanec penziónu. Tento doklad slúži ako potvrdenie o uplatnení reklamácie.
- V prípade, že nebol spísaný reklamačný zápis, tak nie je možné prešetriť ani dodatočnú reklamáciu.
Článok IV.
Záverečné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 01.03.2015
V Dolnom Hričove, dňa 01.03.2015 | Ján Hrazdíra, konateľ spoločnosti |